happy bufday cousin


aku lambat sehari update bufday kau , maaf (':

tak kira aku nak wish jugakk , happy bufday syikin maulana semoga kau dimurahkan rezeki dipanjangkan umur dan menjadi gadis disenangi ramai . iman bertambah , amalan diperbanyakkan . (': last but not least semoga kau temui lelaki sejati yang akan membimbing kau ke jalan yang benar . aminn .

kau tahu ,

masa aku letih balik kelas , aku tetidur aku mimpi semua orang dekat kampung . sumpah rindu gila . SIKAP memisahkan kita dan aku kesalkan itu , aku mintak maaf dekat kau . sebab aku teringat susah aku , kau ada untuk aku sanggup datang rumah aku teman aku masa aku tengah dihimpit orang kiri kanan depan belakang . *sampai katil aku patahh .

pasal kau tulis entry yang kau akan hilang aku . :'( hemm sedih laa . kau dah 21tahunn macam cepat masa berlalu sebab dulu kita pakai skirt bunga-bunga begaduh saja . HAHA . rindu nak lepaking dengan kau potpet tak berhenti . jadi macam dulu asal balik kg or berjumpa mesti ada benda nak cerita .

sekali lagi ,

HAPPY BUFDAY !